Nya generationens makeup

Vill du veta hemligheten bakom kändisarnas perfekta hy? Airbrush-smink! Temptu har sminkat kändisar och modeller med airbrush-teknik i 28 år, bland annat för rollbesättningen i Desperate Housewives och Gossip Girl, och nu har de skapat ett kit för hemmabruk!

Kollade upp lite om produkten och de som testat vad de säger och nedan följer en sammanfattning.
Fördelar:
1. Otroligt täckande foundation.
2. Relativt tyst maskin.
3. Lätt att använda.
4. Kladdar inte ned kläder eller dy.
5. Hygieniskt (jmfr. att använda fingrar, svampar eller borstar vid applicering är inte särskilt hygienskt)
Nackdelar:
1. Finns inte så stort urval av färger.
2. Dyrt, Dyrt och Dyrt!
3. Nämnde jag att det är extremt dyrt?
4. Det rinner lätt av efter några timmar.
5. Det är inte särskilt matt alternativ.

Så ja, jag tror jag hålller mig till det tradionella sminket än så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0