Ett lyckat sommarlov


Ungefär så här kan man sammanfatta mitt sommarlov. Det var ju inte ens meningen att jag skulle till Sverige överhuvudtaget, men det blev till slut en kort visit  (och shopping) där innan jag fortsatte till Frankrike/Monaco för att tillbringa några dagar där också.

Sedan måste jag också erkänna att jag bara mellanlandade i Köpenhamn och London, men det räknas också! Och på sportlovet, blir det av till Storbritannien och träffa brittiska pojkar! Hur kul som helst!

Tack vare att jag gick på det internationella konfirmationslägret för några år sedan, är mitt kontaktnät större än någonsin - även i Japan och Mexico finns bekanta. Skitbra när man far utomlands! Så jag tipsar er att inte missa sådana chanser, och alltid vara öppen för allting, för det är guld värt.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Oj ida, ser juh att du nästan snart har utforskat en stor del av hela europa snart! :)

Men iallfall, får du absolut inte säga att du aldrig mer kommer till junsele igen! Och kanske inte träffar mig mer! för det vore faktistk rätt sorgligt! Isf om 10-15år om vi inte ha träffat ska jag absolut söka upp dig för att träffa dig! för vissa barndomsminnen försvinner aldrig! :) Men jag hoppas att du har haft ett alldeles underbart sommarlov! :)

2008-08-02 @ 22:24:58
URL: http://fannyannamariaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0