Redken - All Soft

Redken - All Soft

"Ge torrt, sprött och grovt hår en intensiv mjukhet. NYA ALL SOFT innehåller avocado olja, proteiner and amino syra för utjämnande, konditionerande och återfuktande av håret. Håret känns mjukt, blir medgörligt och blankt."

Jag är själv väldigt noga med alla produkter som jag använder oavsett om det är ansikte, hår, naglar eller kropp vi pratar om. För några månader sedan köpte jag shampo, balsam och hårinpackning från det omtalade hårproduktmärket Redken. Så nu i efterhand tänkte jag skriva kort om resultatet. Och om det verkligen stämmer det som Redken lovar på sin produktbeskrivning.

Produkt: All Soft Shampoo (från Redken) - Rengör med en ultra-rik formula som gör håret mjukt och lent. 
Kommentar: Stämmer med beskrivningen. Håret känns väldigt mjukt, även efter sköljlning (inte sådär strävt som det brukar bli efter shamponering). Mycket dryg, räcker i tre månader (om man duschar varannan dag). Men jag skulle dock önska mer glans.
Pris: 25 euro
Betyg: 4 av 5

Produkt: All Soft Conditioner (från Redken) - Jämnar ut, återfuktar, ger näring och kontrollerar frizz för ett blankt, medgörligt hår.
Kommentar: Gör håret mycket mjukt och det är nu mycket lättare att borsta håret efter dusch. Känns nästan som nyklippt hår. Men det negativa är att håret blir ganska tungt. Och det ger ingen direkt glans.
Pris: 25 euro
Betyg: 3 av 5

Produkt: All Soft Heavy Cream (från Redken) - Intensiv, rik fuktighetsgivande cream som mjukar upp det torraste hår. Håret blir extremt mjukt, konditionerat och medgörligt.
Kommentar: Det här är den bästa inpackningen någonsin! Köp den! Verkligen, det ger liv åt vilket hår som helst. Dessutom har den inte samma negativa effekt som balsamet. Känns väldigt mjukt och luftigt! Mycket prisvärd dessutom, håller i flera månader (vågar nästan säga ett halvår!) men då använde jag den efter varje shamponering.
Pris: 36 euro
Betyg: 5 av 5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0