Ruka

Ruka
Okej, de flesta vet inte var Ruka ligger, men det förvånar mig inte heller. Eftersom Ruka ligger i det nästan obefintliga Finland, är de inte ett av de kändaste skidorterna. Jo, skidort är det! Det var just där jag skulle tillbringa jullovet, men planerna ändras... Stuga och allt är bokat, men det var meningen att jag skulle dela stugan med vänner och nu har alla missförstått varandra. Kostnaderna skulle fördelas jämt så pengar skulle inte innebära några problem. Vi tänkte dock inte på mat, bensin och andra utgifter, så varje person måste betala uppemot 800 euro! Aldrig att jag betalar så mycket för att fara på skidsemester. Hellre far jag över till Sverige på besök. Så jag tror inte jag får åka snowboard iår heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0