Informativa recensioner av MAC sminkborstar

MAC är nog det ledande märket inom makeup. Alltifrån deras ögonskuggor, foundations och nagellack toppar många topplistor i världen. Men kanske är det borstarna som får mest uppmärksamhet. Är du ute efter en ny borste för applicering av puder, eyeliner eller letar efter en mångfunktionell borste men inte vet var du ska leta? Som jag tidigare skrivit rekommenderar jag MUA om man letar efter recensioner. Men gäller det specifikt MAC makeupborstar kan jag även tipsa om Purity. En svensk blogg med ett flertal nyttiga recensioner. Kika in!

Kommentarer
Postat av: nara

kolla in på min auktion! Äger en likadant själv och rekommenderar så klart till alla som älskar att sminka!:)



http://www.tradera.com/m-a-c-sminkborstar-32-delar-auktion_302689_147530741

2012-01-20 @ 18:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0