Få en helt ny garderob

     
Imorse fick jag panik när jag inte kunde komma på vad jag skulle sätta på mig. Varje morgon får jag detta problem, även då jag nyligen shoppat. Hur mycket kläder jag än har lyckas jag aldrig kombinera mina klädesplagg. Men idag var det extra svårt. Jag blev så jävla förbannad så nu ligger hälften av garderoben i två stora säckar som skall slängas/ges bort.

Däremot sparade jag några enkla koftor och tröjor, som jag tänkte uppdatera. Nya knappar är ett vanligt sätt att förnya plagg. Men jag tänker ta det hela ett steg längre. Bland annat tänkte jag göra som ovan. Att använda paljetter är skit snyggt och inte särskilt svårt.

Men imorgon måste jag fara till stan och bränna pengar så det ryker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0