Sommaren 2009


Såhär vill jag att min sommar ska se ut! Allting kommer från Topshop. Tyvärr finns inte en Topshop butik i Finland och det går inte heller att frakta till Finland från hemsidan. Jävligt korkat.

Topshop är faktiskt en av de få budgetbutiker jag gillar och som säljer billiga kläder i någorlunda bra kvalité. Det är få budgetbutiker som lyckas hålla på samma nivå. ZARA och Mango har också lyckats bra samt enstaka gånger H&M. Men alla andra budgetbutiker orkar jag knappt kika in på, eftersom de alltid säljer kläder i så jävla dåligt material. Det lönar sig inte att lägga pengar på kläderna, trots att det knappt kostar nånting. Veromoda och Gina Tricot är typiska exempel. Måste erkänna att det var flera år sedan jag köpte något därifrån. Måste jag välja en favoritbutik så är det ZARA - helt klart (Topshop skulle ligga på samma plats om det fanns en butik i Finland)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0