Det här faller han för

 
Välkammat
"Kalla mig gammeldags om ni vill, men jag gillar verkligen tjejer som ser ut att ta hand om sig själva. Vårdade naglar, rakade ben, välkammat hår och välpressade kläder är min grej" - Mats, 22 år

Komplimanger
"Det är inte ofta jag får komplimanger av tjejer, så när det väl händer blir jag alldeles varm i kroppen. Det får inte vara krystat eller påklistrat utan komma naturligt när det passar och känns rätt, eller skitsamma förresten - jag blir helt lycklig oavsett när, hur eller var" - Pelle, 25 år

Klackar
"Det borde nästan vara obligatoriskt för alla tjejer att bära klackar, benen blir snygga och det låter sjukt sexigt mot marken. Okej, jag fattar att det inte alltid är så bekvämt, men vid utgång kan ni köra med något längdgivande i alla fall? Jag kan sätta på mig för trånga skor för att sympatisera med obehaget" - Stefan, 24 år

Retoriska kunskaper
"Om jag hamnar i en diskussion med en kvinna som verkligen lyssnar på vad jag säger, men också vågar ifrågasätta och argumentera för sin sak blir väldigt attraktiv i mina ögon. Det är så ointressant med tjejer som bara säger ja och amen till allt" - Lenne, 20 år

Partypleasern
"Det är härligt med en tjej som verkligen kan festa loss. Hon verkar självsäker, trygg och rolig om hon vågar ta ut svängarna. Så dansa ohämmat, sjung Singstar helt ogenerat och dra roliga historier om du känner för det. Då lockas jag med glädje in i din underhållande värld!" - Vigor, 18 år

Vitt linne och jeans
"Min tjej tror att hon måste fixa sig i timmar med stylingprodukter och uttänkta klädval för att se riktigt het ut, och visst lyckas hon ganska bra med det också. Men jag åtrår henne mest när hon har på sig ett par blåa, tajta jeans och ett vitt linne i all sin enkelhet. Stilrent och lagom figurframhävande" - Martin, 26 år


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0