Så mycket att göra så lite tid

Så mycket att göra så lite tid

På torsdag morgon är det dags och jag har massor att göra. Som att handla inför resan såsom att skriva uppsatser. Följande måste jag hinna köpa:

- Acne Jeans, två par kostar kring 100 euro
- Ipod, kostar kring 55 euro
- Ipod Skins, tre kostar kring 10 euro
- Skor, kostar kring 30 euro
- Kläder, ingen bestämd kostnad
- Dermalogica, kostar kring 32 euro
- Halsband, kostar kring 3 euro
- Plattång, kostar kring 130 euro

Sammanlagt ungefär: 360 euro

Oj, ingsåg plötsligt att det blir mycket pengar. Får väl prioritera lite, och köpa det viktigaste. Även om jag har pengar skulle jag inte vilja spendera allt på en gång.

Kommentarer
Postat av: fanny

swe miss u! :) and i miss u mucho too :)

2008-03-18 @ 10:27:41
URL: http://fannyannamariaeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0