Träningsmusik

Jag tycker själv att det är jätte svårt att hitta bra musik som peppar en när man springer, tränar eller kanske städar. Därför har jag samlat några av de bästa låtarna, enligt mig, som har den rätta energin.

Black Eyed Peas - Pump It (3:33)
Black Box - Ride On Time (4:19)
C&C Music Factory - Gonna Make You Sweat (4:08)
Culture Beat - Mr Vain (3:55)
Haddaway - What Is Love (4:04)
Kim Wilde - Kids In America (3:24)
La Bouche - Be My Lover (3:45)
POD - Youth Of The Nation (4:09)
Salt N Peppa - Push It (3:28)
Snap - Rhythm is A Dancer (3:53)
Snap - The Power (3:41)
Technotronic - Pump Up The Jam (4:00)
The prodigy - Firestarter (3:45)
Scatman John - Scatman (3:21)

Spelningstiden är ungefär 45 min vilket är lämpligt för ett träningspass.

OBS att alla har inte samma musiksmak!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter som riktigt bra träningslåtar! Jag måste alltid hålla på att byta låt när det kmr ngn lugn eller seg. Ska sno några från din lista ;)

2008-08-05 @ 18:10:42
URL: http://chiicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0