Mac vs PC

Mac vs PC

Någon gång i Februari-Mars bestämde jag mig att jag skulle börja spara till en ny dator. Min nu två år gamla dator har gjort sitt och jag ville uppdatera och unna mig själv med en ny dator. Målet var att spara upp till 1000 euro vilket datorer ungefär går på idag. Visserligen hade jag så mycket pengar redan i min "spargris"/"konto" men de pengarna var menade för framtida livet. Jag bestämde mig att lägga undan pengar lite då och då och inte bara lägga ner alla pengar på kläder och andra skönhetsprodukter. Nu för några dagar sedan insåg jag att jag hade uppnått mitt mål!
Utan arbete hade jag pengarna i fickan. Givetvis hade jag mina morföräldrar, mamma, födelsedag och stipendier att tacka för.  
Men så kommer stora frågan. Vad skall jag satsa på? Har ingen aning vad som är bra och vad som är dåligt. Har kikat runt på internet. Men det ger inga direkta svar. Den största frågan är Mac eller en vanlig PC? Jag har funderat på det ända sen jag började spara och har inte kommit fram till svaret. Mitt enda hjälpmedel är att fråga min brorsas pappa, eftersom han är den enda som får röra mina datorer och vet bäst...

Hur kan det vara så fruktansvärt svårt!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0