Tillbaka efter fyra månaders uppehåll!

Det var väl på tiden. Har hänt en hel del och därför har bloggen varit tyst. Men nu är jag troligen tillbaks på banan igen. Min dator sprängs av nya tips och nyheter som jag borde lägga in på bloggen, så får väl sakta men säkert uppdatera med fler inlägg. Uppdaterade även designen. Men jag är inte nöjd! Varför blir det alltid en så jävla kass bildkvalité här på bloggen och fonten är pixlig... Det är höst, jo jag vet, men jag valde ändå att använda ljusa färger då förra designen var ganska... mörk.

Kollade statistiken, och tydligen har det varit en massa människor som besökt min blogg varje dag fastän det inte hänt något. Konstigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0