GHD - IV Styler (plattång)


Produkt: IV Styler (från GHD)

Den nya generationens ghd IV styler kan användas för att skapa både lockar och rakt hår, lika enkelt och lika effektivt! Den har en innovativ digital kontroll som förbättrar dina stylingchanser, avancerade keramiska värmeelement som ger det absolut bästa inom antistatisk glans. Dessutom finns också 'sleep mode' - en ny inbyggd säkerhetsfunktion som automatiskt stänger av din ghd IV styler om den inte används på 30 minuter.
  Dessutom kan du även ta med dig denna produkt överallt - den har universell volt vilket betyder att du kan få samma fantastiska ghd-kvalité även när du är iväg och reser.

Kommentar: Den bästa stylingverktyget någonsin! Allvarligt talat, jag har inte använt mina locktänger eller hårspolar sedan jag köpte den här plattången. Vill man inte spendera pengar på massvis av olika verktyg för speciella behov, kan man faktiskt bara köpa den här plattången och det räcker långa vägar! Den här produkten har varit hyllad länge av hårstylister och modeller. Redan för flera år sedan ville jag ha den, men det blev bara inte av - eftersom den inte är särskilt billig. Nästan alla beautyjunkies har den! Kollar man omkring på exempelvis på youtube ser man att den ständigt dyker upp på dessa tutorials och den syns frekvent backstage på modevisningar.
  Första gången jag skulle använda den, var jag faktiskt lite besviken. Stressad inför en fest, skulle jag naturligtvis testa plattången för att få dessa glamour-lockar. Men jag misslyckades totalt, jag blev arg och nästan gråtfärdig över att min svindyra produkt inte höll vad den lovade. Jag hade lika gärna kunnat kastat pengarna i sjön! Men därefter testade jag igen i lugn och ro för att få dessa lockar, som alla tjajat om, i hopp om att den inte skulle svika mig igen. Jag övade slinga efter slinga. Till slut fick jag till det! Yes! Övning ger perfektion.
  Nu använder jag plattången nästan varje dag. För det går så himla snabbt. Nu tar det endast fem minuter och man får lockar som håller! Mina lockar har faktiskt en tendens att återgå till sin naturliga form (raka längder) efter endast någon timme, om jag gör dem med vanliga locktänger. Men med plattången håller det till nästa dag!
  Plattången blir varm på typ tio sekunder! Den glider väldigt lätt och ger otroligt mycket glans. Vet dock inte om det har att göra med plattången eller de hårprodukter jag har i håret då plattången används.
  Trots att den är jättedyr så är det en himla bra investering. Har nu haft den i ett halvår och ännu har inga problem dykt upp. Funkar bra till extremt lockigt hår också, testade på en kompis och fick så pass bra resultat, att hon också köpte en. Haha!

Betyg: 5+ av 5 (I LOVE this)

Pris: ca 1 200 kr (på salonger kostar den nästan dubbelt så mycket)

Tips: Tänker du köpa plattången rekommenderar jag att du köper där en väska ingår (så du kan förvara den någonstans). Vill du skapa små lockar, skapa vågor eller volym finns ett flertal olika videoklipp på youtube som visar hur man gör. Vill du läsa fler recensioner, gå in på Makeupalley.

Kommentarer
Postat av: linnea

åååh jag vill ha!!! om jag ändå hade haft råd :(

2009-05-13 @ 20:21:50
URL: http://linneadofs.blogg.se/
Postat av: Cam

Hittade hit när jag skrev ghd iv styler :) Du har en länk till lookfantastics hemsida. Den platt tången kostar 95.99 dollar. Är den en seriös hemsida?

2010-05-13 @ 11:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0