Snart så...

Snart händer det grejer igen! Min dator kommer den här veckan. Gud så skönt! Jag exploderar snart. Har så mycket som jag vill skriva på bloggen, om nya produkter och behandlingar jag testat, nya träningsmetoder och skönhetstips, men utan dator går det knappast. Eller ja, lånar man familjens dator går det, men ingen har sådant tålamod att sitta vid den en längre period.

Fixade designen igen, det behövdes. Lite mer färg. Men inte så mycket mer än så. Har man grunden, så går bloggdesignen snabbt. Betydligt snabbare än förut då man knappt visste vad HTML var...

Hursomhelst det dröjer nog inte länge till bloggen är igång igen.

Kommentarer
Postat av: fannyy

JAAA!

2009-03-30 @ 09:37:42
Postat av: fannyy

JAAA!

2009-03-30 @ 09:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0