Makeup Alley

Är du ute efter en ny ansiktskräm från Dermalogica? Eller vill du veta andras åsikter om den hajpade plattången från GHD? Recensioner om följande produkter finns på Makeup Alley och många fler produkter.

Innan jag brukar köpa nya produkter antingen för håret eller ansiktet, brukar jag kolla upp andras åsikter och kommentarer för att försäkra mig om att produkten håller vad den lovar. Jag lägger en hel del pengar på diverse krämer och vill alltid vara hundra procent säker på produkten. Det går att söka produkten via Google, men det är inte ofta man får det man letar efter. Det finns ett flertal hemsidor som erbjuder många recensioner, men de är ofta begränsade till endast några få märken. Makeup Alley är enligt mig bäst när det gäller informativa recensioner, här rör sig tusentals människor som recenserar sina produkter och här finns nästintill alla produkter och märken.

Andra hemsidor som jag också kan tipsa om, som erbjuder pålitliga recensioner är:
Lookfantastic
Stylesearch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0