Projekt: mer energi

Låt oss göra ett projekt. Har i flera veckor funderat ett bra sätt att få mer energi och ork till mina skolarbeten. Mer energi vore det bästa i min situation.

Mitt mål och syfte med projektet skulle vara att jag ska röra på mig mer, vara ute oftare och få bättre fysik. Det innebär att jag måste få igång min pilatesträning och löpning igen. Vet själv att jag inte heller äter tillräckligt med protein. Så jag tror att det kanske underlättar projektet om jag publicerar det på bloggen, så det är offentligt. Kanse blir som en påminnelse. Projektets tid varar runt två månader. Så jag återkommer med resultat efter två månaders tid och ser om träning och bra kost verkligen ger mer energi, som min tränare sa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0