Nu tar den här bloggen en paus

Förut var bloggen ett roligt tidsfördriv, men nu bara en jobbig påminelse om att jag måste uppdatera. Det var inte ens meningen att jag skulle försöka bli någon av de större bloggarna. Nej, utan den här bloggen kan ses som ett arkiv där jag sparar alla intressanta artiklar och tips jag finner i tidningar, bland vänner och självklart här på Internet. Idag hinner jag knappt skriva någonting. Så nu tar jag en stor paus för bloggen. Vet inte ens när jag återkommer, eller om jag ens gör det. Men ni som läser kan jag önska en god fortsättning på hösten. Tack för mig.


Kommentarer
Postat av: fanny

jag protesterar! kom tillbaka så jag får läsa någon vettig blogg!

2008-10-26 @ 22:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0