Vilaron

Vilaron

Ja, det verkar som om jag aldrig mera få besöka detta underbara ställe mer. Fick imorse höra att Vilaron (herrgården jag bodde i under veckan i Monaco) brunnit ner. Hade tydligen blivit ett elfel när ett nytt prisskåp skulle installeras. Flera skadades (tänker inte nämna här) och en hund dog. Jag tycker så synd om dem, och är lika chockad och sårad själv. Tänk alla minnen som aldrig går att återställa! Mika hade flera hjälmar som han användt och priser där. Fotografier och gåvor fanns det dessutom också gott om.

Men vi får tänka på det positiva. Vi lyckades bevara hela Vilaron på film, både utomhus och inomhus - det måste vara ett omen. Och varken barnen eller Mika var på plats. Men jag känner ändå sorg för dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0