The sims 3

The sims 3

"The Sims 3 ger dig friheten att skapa unika simmar och låta dem upptäcka ett levande kvarter med oändliga möjligheter! Nytt, gränslöst, levande kvarter - dina simmar utforskar det levande kvarteret fritt. Ny Skapa en sim - skapa alla sorters simmar du kan tänka dig. Nya, realistiska personligheter - nu är varje sim verkligen en unik person, med en bestämd personlighet. Ny obegränsad anpassning - alla kan anpassa allting."

Allvarligt, alla måste väl ha spelat the sims någon gång under sitt liv. När jag var yngre var jag beroende. Kan fortfarande tycka om att spela någon gång, men inte under en längre tid. Dessvärre har man inte så mycket tid till det längre. Men nu till det stora. Nästa år, 2009, kommer det nya the sims - the sims 3! Kollade runt på deras hemsida, och herregud, jag måste prova det när det kommer ut.

Här kan ni läsa mer om spelet. Och här kan ni se trailern (tror jag?).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0