Slut på det roliga - tillbaka till det tråkiga

Ja just det! Idag är sista dagen av sommarlovet. Imorgon klockan tio är det skola. Jag vet ännu inte om jag är redo för det eller inte. Men skulle lovet vara längre, kanske man skulle bli för slö för att plugga. Vem vet. Imorgon gäller det, tillbaka till skolbänken.

Det innebär också att jag kommer att blogga mycket mindre. Vem vet om det blir något överhuvudtaget. Funderar dessutom på att skaffa jobb vid sidan av plugget. Finns en del intressanta jobb på gallerian i Alberga. Det gäller då att kunna planera lite bättre än tidigare för att det ska funka. Men om jag klarar av att plugga och jobba, kommer jag att ha mera pengar att shoppa för. Och mera pengar för framtida livet. Hm, måste fundera på saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0