Sixty percent is French

Första gången jag var i Frankrike började jag en dålig vana. Eftersom jag levde i lyx - drack och åt jag även för dyra pengar. Mika hade ett stort förråd i källaren med alla sorters drycker, vinsorter och annan alkohol som han gav mig fri tillgång till. Tyvärr blev det inget vin för 5000 euro (~50.000 kr) utan jag frossade mestadels i franskt vatten, bland annat evian.

Nu här hemma är det enda jag dricker numera. Jag försöker dricka vanligt kranvatten, men det smakar så konstigt och men ibland funkar det om man tillsätter citron eller gurka. Kräsen som jag är unnar jag mig själv runt tio flaskor per vecka. Så man kan ju nästan säga att jag är halvfransk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0