TV Links shut down

Fyfan säger jag bara!
Okej, det var ett tag sedan sidan stängdes ner, men inte förrän idag fick jag det bekräftat. Tidigare hade jag försökt komma in på sidan för att fördriva tiden, men misslyckades. Först trodde jag bara att det var något tillfälligt fel på sidan. Men nu, senast idag, förstod jag vad som hänt.
Ni som också varit nästinintill beroende av sidan känner samma besvikelse som jag. Nu kan jag inte längre spendera tid åt att kolla på nya spännande filmer, gratis! Jo, det går alltid att ladda ner, eller varför inte leta reda på filmerna själv. Men jag har inte tid för sånt, allt detta arbete gjorde tv links åt mig!


TV links shut down


tears of confusion coming to her eyes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0