Lyckohormoner

Så gjorde man en ny blogg. Det beror möjligtvis på att design är min passion. Jag älskar allt inom layout och design. Har man photoshop blir även allt mycket enklare. Är man tillräckligt kreativ och har tålamod (såklart!) så funkar det och resultatet blir super!
Men mitt tålamod är inte alltid det bästa, därför får det blir näst bäst. Varken dåligt eller tillräckligt bra. Men det duger!

Vet att jag har flera andra saker jag borde göra t ex:

- göra färdigt historia slutarbete
- religion föredrag
- modersmål recension
- städa mitt rum (måste göra det någon gång faktiskt)
- plus andra läxor som jag inte kommer på just nu

Sedan kan jag göra det roliga. Men sådan person som jag är gör jag alltid det roliga först, fastän man skall göra tvärtom. Men snart är skolan slut och då slipper man göra så! Vänta bara - 2 juni här kommer jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0