Långsamt Gift

Långsamt Gift

Har tusentals saker jag ska göra. Har suttit vid datorn för länge, nu är det slut! Tänker inte spendera en sekund mer framför datorn, förrän den 26 maj - då är det slut på det jobbiga. Kanske att jag måste kolla något på internet för att kunna genomföra mina arbeten, men inget annat. Datorn förstör bara mitt liv, som alla andras.

Sjunde: Modersmål recension
Åttonde: Biologi läxa, Samhälleslära läxa, Finska PROV
Nionde: Samhälles förhör
Tionde: Modersmål PROV
Elfte: Bildkonst slutarbete, Modersmål uppsats
Fjortonde: Matematik PROV
Femtonde: Biologi PROV
Tjugoförsta: Modersmål recension

Sjuttonde: LOV
Artonde: LOV
Tjugofemte: Födelsedag!
Tjugonionde: Cykeldag
Trettioförsta: LOV - sista middag

Som sagt har mycket att göra och min energi glider långsamt ifrån mig, när jag sitter här. Så hejdå! Dags för det tråkiga...

Moby - In My Heart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0