Innehåll

Eftersom jag nyligen gjort en ny blogg, tänker jag bara påpeka vad denna blogg kan tänkas handla om.
Jag som själv är intresserad av allt som händer inom och utanpå mig, så kommer jag att skriva en hel del saker kring ämnet Hälsa och Skönhet. Som säkert de flesta redan har. Eller egentligen inte. Det finns ytterligt få bloggar (bra bloggar) som har specialliserat sig på hälsa. Och som de flesta redan vet så påverkar din livsstil mycket på hur ditt utseende är. Jag kommer knappast skriva saker som att man förlorar 10 kg vikt på bara en vecka. Inga löften, bara tips.
Jag har själv haft erfarenhet av att läsa alldeles för mycket modetidningar, top model var en favorit när den gick på tv och jag läser gärna bloggar som handlar om mode. Men lägger sällan ner någon tid alls på hur min kropp själv mår. Därför, genom att skriva här, kanske jag på att någon gång börja bli lite mer nyttigare, motionera mera. Och även ni, hoppas jag!
Även citatet " Skönheten är när det inre speglas i det yttre" stämmer in i detta ämne.

More beauty, less fashion

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0