Sömnlösa nätter

Har nu spenderat en hel dag utan sömn. Det vill säga hela 24 timmar utan att jag överhuvudtaget stängt ögonlocken. Inte känner jag heller att jag behöver sova, har inte varit trött. Jag har troligen vänjt min kropp att sova otillräckligt. Borde kanske sluta den ovanan. Men när man väl påbörjat sin onda cirkel är det svårt att hoppa ur. Känner att jag bara borde få mitt rum först - har nog aldrig varit så här stökigt någonsin i mitt liv! Sen vill jag bara ta ett härligt bad, spelar ingen roll om det är bastu, badkar eller kanske en jacuzzi. Har visserligen en närmare vän som jag kan låna deras jacuzzi. Men jag har ingen lust. Inget ovanligt. 
Väntar nu bara att folk lämnar lägenheten och man får sin egen frid, det är bara då som jag kan arbeta. Inte annars, jag är sådan person som stör mig på allt och allting med folk i närheten om jag måste göra något som jag helst undviker. För tillfället är det min jobbiga brorsa med hemskt bordskick och min mindre fräscha mamma. Det finns även fler människor men om jag tar upp dem finns en risk att jag hamnar i en situation som jag inte vill hamna i. Kan inte tänka, måste sluta. 
Äsch jag bara babblar - helt meningslöst... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0