Ett nytt försök

Efter det att sommarlovet börjat skulle jag ändra på mig själv och mitt liv. Det vill säga att mitt beroende till datorn och detta ohälsosamma livstil skulle reduceras från mitt liv. Men icke. Sitter i samma sits om inte värre. Tyvärr har inte lediga dagar gjort livet bättre. Tvärtom - sämre. 
Jag är inte heller ensam om detta. Hur många har inte tänkt att nästa vecka skall jag börja träna och gå ner i vikt. Nästa vecka skall jag ringa till honom. Nästa vecka skall jag starta ett nytt liv. Alla dessa löften existerar, men uppnås aldrig. Nu är det slut på detta. Det finns inget tålamod, ingen energi eller lust till att fullfölja mina planeringar. Men från och med imorgon. Observera imorgon. Idag är det sista dagen jag kommer bara att vara. Men imorgon är det andra bullar. Usch och blä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0